חיוב מכשיר מי עדן שנגנב
שלום, לאחר שסיימתי את תקופת ההתקשרות שלי עם מי עדן, נאמר לי להשאיר את המכשיר בכניסה לביתי בבניין דירות מוגן. המכשיר נגנב והחברה חייבה אותי. איך מומלץ להתמודד עם זה.?
שלום אמיר, נשמח לטפל בבעייתך. אנא שלח לנו מייל ל-meyedenservice@gmail.com עם מספר טלפון על מנת שנחזור אליך בהקדם.תודה
לי היה מיני בר אחר ועברתי למיני בר של ווירפול. השירות מעולה וגם אני די מרוצה ממנו. איזה מזל רע שנגנב ועוד בבית דירות מוגן. מאחלת לך בהצלחה ושיזכו אותך.