הפניקס לא מקימים את הפוליסה, מה לעשות?
הפניקס לא מקיימים את הפוליסה, מתעמרים בנו הלקוחות וגרוע מכך מפקירים את בטיחותנו ובטיחות הנוסעים . במהלך נסיעה פגעה אבן בשמשה הקדמית ברכב הסוזוקי שלנו. השמשה הקדמית של הרכב היא בעלת תקן יצרן סוזוקי E6. פנינו למוסך הראשי ומנהל המוסך הורה להחליף את השמשה. פניקס הפנו אותנו לאוטוגלס ב``ש בלבד. טלפונים עם המתנות של שעות, ניתוקים מצד אוטוגלס, הגעה פיזית נסיעות ארוכות מאוד הלוך חזור ולא הראו לנו תקן על שמשה ייעודית ויתרה מכך אמרו שלא נקבל שמשה עם חותמת וגם לא אישור פריט תקני. זה נקרא התעמרות בלקוחות. מדובר על רכיב בטיחותי מהמעלה הראשונה. ניסיון עבר עם שמשות חלופיות הוא: ששברי זכוכית גדולים יותר, סנוור רב יותר, קרינת שמש חזקה יותר, השמשות עיוותו את הדרך. עפ``י פוליסת רכב פרטי ומסחרי עד 4 טון ``הפניקס זהיר`` –Online בסעיף ב`7 רשום ואני מצטט ``השמשה שתותקן תהא שמשה תחליפית בעלת תו תקן ומאותו סוג, טיב ואיכות של השמשה השבורה.בכל מקרה בו לא יוכל נותן השרות לספק שימשה תחליפית מאותו טיב ואיכות של השמשה שניזוקה, תוחלף השמשה השבורה שניזוקה בשמשה חדשה ``אורגינלית``, דהיינו, שמשה מתוצרת יצרן כלי רכב או מתוצרת יצרן המורשה ליצר עבורו, אשר מוטבע עליו סימון יצרן כלי הרכב.`` כלל לא ניתנה האפשרות להיווכח שקיים תקן, ממש שלחו אותנו כלעומת שבאנו זה טרטור לקוחות, בנוסף התנהגו עם אשתי והילדים בצורה לא נאותה. מדובר על מרכיב בטיחותי קריטי ברכב עד כה הפניקס התנהלה בניגוד מוחלט לפוליסה.
שלום רב, ממליצה בחום לפנות לעו"ד העוסק בדיני ביטוח שישמח לייעץ לך ולהעריך סיכויי הצלחה של תביעה כנגד החברה.