האם חייבים להחזיר לי את כספי תוך 14 יום אם הפלאפון שקניתי פגום? - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • טל

    נשלח ע"יטל 14:31, 23 באוגוסט 2012

    שלום! שאלה חשובה.. קניתי מכשיר גלקסי 2 (סמארטפון) שהגיע תקול מהחנות וכבר מהימים הראשונים הרגשתי שהוא לא עובד כמו שצריך. הגעתי לחנות עם רשימת תקלות והבטיחו לתקן. מסרתי את הטלפון למעבדה. למחרת, טרם הספיקו לתקן את המכשיר, החלטתי שאני לא רוצה שיתקנו אותו אלא שאני רוצה לבטל את העסקה לחלוטין ולקבל את כספי בחזרה מפני שאינני מעוניינת במכשיר שלא עבד כמו שצריך מלכתחילה. אמרו לי שלא אוכל להחזיר אותו מפני שנעשה בו שימוש. טרם עברו 14 יום. האם באמת אין אפשרות להחזיר את המכשיר בגלל שנעשה בו שימוש, או שמא התקלות שהגיעו איתו מהוות עילה לביטול העסקה? אודה על תשובה דחופה... תודה!

    השב
  • 09:46, 7 בספטמבר 2012

    בוקר טוב,

    לצערי בנסיבות אלו הצדק עם החנות לנוכח העובדה שמדובר במכשיר חשמלי שהיה בשימוש. יחד עם זאת לנוכח העובדה שהמכשיר תקול ופגום אין שום סיבה שהחנות תתנער מאחריות ותסרב ליתן פיצוי הולם או התחשבות בנסיבות.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.