• 23 באוגוסט 2012

    האם חייבים להחזיר לי את כספי תוך 14 יום אם הפלאפון שקניתי פגום?

    שלום!
    שאלה חשובה..
    קניתי מכשיר גלקסי 2 (סמארטפון) שהגיע תקול מהחנות וכבר מהימים הראשונים הרגשתי שהוא לא עובד כמו שצריך. הגעתי לחנות עם רשימת תקלות והבטיחו לתקן. מסרתי את הטלפון למעבדה. למחרת, טרם הספיקו לתקן את המכשיר, החלטתי שאני לא רוצה שיתקנו אותו אלא שאני רוצה לבטל את העסקה לחלוטין ולקבל את כספי בחזרה מפני שאינני מעוניינת במכשיר שלא עבד כמו שצריך מלכתחילה. אמרו לי שלא אוכל להחזיר אותו מפני שנעשה בו שימוש. טרם עברו 14 יום. האם באמת אין אפשרות להחזיר את המכשיר בגלל שנעשה בו שימוש, או שמא התקלות שהגיעו איתו מהוות עילה לביטול העסקה?
    אודה על תשובה דחופה...
    תודה!

    23 באוגוסט 2012
  • 7 בספטמבר 2012

    האם חייבים להחזיר לי את כספי תוך 14 יום אם הפלאפון שקניתי פגום?

    בוקר טוב,

    לצערי בנסיבות אלו הצדק עם החנות לנוכח העובדה שמדובר במכשיר חשמלי שהיה בשימוש. יחד עם זאת לנוכח העובדה שהמכשיר תקול ופגום אין שום סיבה שהחנות תתנער מאחריות ותסרב ליתן פיצוי הולם או התחשבות בנסיבות.

    7 בספטמבר 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?