האם חייבים שוב לשלם על הובלת מוצר שמחליפים בו את הפגום ?? - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • טניה

    נשלח ע"יטניה 09:30, 8 בספטמבר 2012

    שלום, בינואר קניתי ספה ושילמתי 450 ש"ח על הובלה. מייד שמנו לב על פגמים קטנים, אחרי כמה חודשים הם היו כבר גדולים. פנינו לחברה ובן אדם שהגיע אמר בודאות שזה פגם רציני וחייבים להחליף או לפצות. עם חנות הסכמנו על החלפה. נאמר לי שאני חייבת לשלם 400 ש"ח על הובלת ספה שניה (שתגיע בעוד כמה חודשים). האם זה באמת כך, הרי הם מכררו ספה עם פגם ?? תודה מראש על התשובה.

    השב
  • 13:37, 10 בספטמבר 2012

    שלום רב,

    העובדה שהחנות קיבלה אחריות על טיב המוצר משמחת אותי והתנהלותה זו עדיפה על פני התנערות. יחד עם זאת לנוכח העובדה שבהחלט אין שום סיבה שתספגו באופן מלא את ההובלה נסו לנהל מו"מ עם החנות על השתתפותה בעלות ההובלה לנוכח הנסיבות והסיבה שבגינה נאלצתם להחליף את המוצר הפגום שרכשתם.

    אפשר לפנות בתלונה גם למועצה הישראלית לצרכנות.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.