לא קיבלתי שירות על מה ששילמתי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דורון מיזרחי

    נשלח ע"ידורון מיזרחי 14:14, 11 בספטמבר 2012

    רכשתי חבילה של פלפון בסך 119 בתאריך 6/8/12 הכולל גלישה חופשית שיחות ומסרונים. עד היום, לא הצלחנו לגלוש באינטרנט, דבר שמאוד הפריע לי במהלך העבודה מאחר ואני מקבל פקסים מיילים וכתובות און ליין. לא קיבלתי כל החודש את השירות למרות כל הפניות אליהם בכל דרך, הן למוקד הטכני והן לתלונות. חודש ימים אני בלי אינטרנט, דרשתי החזר\זיכוי כספי בגין השירות הנ"ל, פניתי היום לנציגה בשם חן, והיא טוענת שאני לא זכאי. בעיה טכנית בשירות לא מזכה אותי בחלקיות הסכום. הכצעקתה???

    השב
  • 14:29, 11 בספטמבר 2012

    שלום רב,

    ניכר כי החברה מתנערת מאחריותה לספק לך את השירות המובטח ובנסיבות דנן היא לא קיימה את התחייבותה זו.
    אי עמידתה בתנאי זה מהווה עילה לקבלת זיכוי או ביטול העסקה ללא תנאי.

    עמוד על זכותך ופנה בכתב אל החברה ודרוש קבלת זיכוי ופיצוי.

    ניתן להגיש תלונה גם אצל המפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.