לא קיבלתי שירות על מה ששילמתי
רכשתי חבילה של פלפון בסך 119 בתאריך 6/8/12 הכולל גלישה חופשית שיחות ומסרונים. עד היום, לא הצלחנו לגלוש באינטרנט, דבר שמאוד הפריע לי במהלך העבודה מאחר ואני מקבל פקסים מיילים וכתובות און ליין. לא קיבלתי כל החודש את השירות למרות כל הפניות אליהם בכל דרך, הן למוקד הטכני והן לתלונות. חודש ימים אני בלי אינטרנט, דרשתי החזר\זיכוי כספי בגין השירות הנ"ל, פניתי היום לנציגה בשם חן, והיא טוענת שאני לא זכאי. בעיה טכנית בשירות לא מזכה אותי בחלקיות הסכום. הכצעקתה???
שלום רב, ניכר כי החברה מתנערת מאחריותה לספק לך את השירות המובטח ובנסיבות דנן היא לא קיימה את התחייבותה זו. אי עמידתה בתנאי זה מהווה עילה לקבלת זיכוי או ביטול העסקה ללא תנאי. עמוד על זכותך ופנה בכתב אל החברה ודרוש קבלת זיכוי ופיצוי. ניתן להגיש תלונה גם אצל המפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת.