ביטול עסקה עקב אי עמידה בזמנים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • גיא

    נשלח ע"יגיא 14:11, 19 בספטמבר 2012

    האם לקוח יכול לבטל עסקה עקב איחור במועד האספקה? האם ניתן לבטל עסקה ללא כל הסבר אם עדיין לא קיבלתי את המוצר?

    השב
  • 14:14, 19 בספטמבר 2012

    יש לציין שהרכישה לא נעשתה באינטרנט אלא בחנות

    תגובה
  • 16:28, 19 בספטמבר 2012

    שלום רב,

    באפשרותך לבטל העסקה בהתאם להוראות החוק, תלוי מהו המוצר, תוכל להיכנס לאתר משרד התעשיה והמסחר שם יש פירוט ידידותי של כל המוצרים שניתן לבטל העסקה ולקבל כספך חזרה לרבות פירוט התנאים.

    ככל והחנות לא עמדה במועד אספקת המוצר אזי ניתן לטעון שהיא לא עמדה בהתחייבויותיה ולפיכך הפרה ההסכם והינך רשאי לבטל העסקה. יחד עם זאת סביר שהחנות מוגנת מפני איחור במסמך שהיית אמור לראות ולדעת שאיחור במועד האספקה לא יהווה עילה לביטול העסקה.

    פרט לכך תוכל לבטל העסקה בהתאם למדיניות החזרת מוצרים המפורסמת בחנות במקום גלוי לעין.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.