כיסא בטיחות לתינוק - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מיכל יחזקאל

    נשלח ע"ימיכל יחזקאל 22:41, 19 בספטמבר 2012

    שלום אשמח לתשובה: רגשתי לפני כשבועיים כיסא בטיחות לתינוק מחנות מוכרת באזור המרכז( מוכרת אך לא רשת) לפני כמה ימים הכנסתי את בני לכיסא וכשבאתי להוציא אותו מהכיסא המנעול שמחבר בין שתי רצועות הכתפיים נתפס, המנעול נשבר, הגעתי לחנות בכדי להחליפו או לקבל חדש( הרי הכיסא בעצמו חדש) מנהל החנות התנהג בצורה מאוד לא מכובדת ושונה מאוד מאוד מהכניסה הראשונה שלי לחנות כאשר הגעתי לרכוש את הכיסא, מנהל החנות אמר שאשאיר את הכיסא ולאחר שבוע ימצא לי פיתרון?!? מתייעצת זה תקין?? כדאי להמשיך ולפנות הלאה?

    השב
  • 08:57, 10 באוקטובר 2012

    שלום רב,

    מאחר וחלפו שבועיים מיום הודעתך אשמח להתעדכן האם הכיסא תוקן או הוחלף.
    מקווה שקיבלת שירות אדיב ובעל החנות השכיל לתקן או להחליף המוצר.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.