לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מיכל יחזקאל

כיסא בטיחות לתינוק

שלום אשמח לתשובה: רגשתי לפני כשבועיים כיסא בטיחות לתינוק מחנות מוכרת באזור המרכז( מוכרת אך לא רשת) לפני כמה ימים הכנסתי את בני לכיסא וכשבאתי להוציא אותו מהכיסא המנעול שמחבר בין שתי רצועות הכתפיים נתפס, המנעול נשבר, הגעתי לחנות בכדי להחליפו או לקבל חדש( הרי הכיסא בעצמו חדש) מנהל החנות התנהג בצורה מאוד לא מכובדת ושונה מאוד מאוד מהכניסה הראשונה שלי לחנות כאשר הגעתי לרכוש את הכיסא, מנהל החנות אמר שאשאיר את הכיסא ולאחר שבוע ימצא לי פיתרון?!? מתייעצת זה תקין?? כדאי להמשיך ולפנות הלאה?

עידית פוליבודה, עו"ד

שלום רב, מאחר וחלפו שבועיים מיום הודעתך אשמח להתעדכן האם הכיסא תוקן או הוחלף. מקווה שקיבלת שירות אדיב ובעל החנות השכיל לתקן או להחליף המוצר.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות