פיצוי על עיכוב טיסה
טיסת צ'רטר של חברה ישראלית עוכבה בכ 8 שעות (בחזרה מחו"ל לארץ). הטיסה יצאה ב 18:50 במקום ב 10:55. את ההודעה על העיכוב קיבלנו בשדה התעופה אחרי המתנה ארוכה בתור של הצ'ק אין. בסופו של דבר עלינו על הטיסה המקורית המעוכבת. האם מגיע לנו פיצוי כספי כאשר: 1. עלינו על הטיסה המעוכבת (8 שעות גבולי). 2. החברה סיפקה לנו שובר לארוחה אבל סירבה לספק לנו שירותי תיקשורת כמתבקש בחוק. תודה
שלום רב, לא נעים בכלל ומקומם מאד. ממליצה לפנות בכתב אל החברה ולתאר את המקרה תוך מתן פרטים מדוייקים. יש לדרוש פיצוי בגין עוגמת הנפש ואי עמידתם בתנאי החוק. ניתן בנוסף לפנות בתלונה אל המועצה הישראלית לצרכנות.