שובר מתנה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • טלי

    נשלח ע"יטלי 22:13, 3 באוקטובר 2012

    בעבר קיבלנו בעבודה שובר מתנה לרשת ללין שתוקפו עד סוף 2010. השובר אבד - אבל השבוע נמצאה האבידה. בחנויות הרשת סירבו לכבדו וגם בשירות הלקוחות סירבו בטענה ש: "לצערי פג תוקפו של השובר כבר לפני שנתיים... אין באפשרותי להאריך שובר שתוקפו פג לני כל כך הרבה זמן". האם הסירוב שלהם חוקי? האם פשוט לוותר? זה ממש לא הוגן... תודה על העזרה

    השב
  • 09:16, 10 באוקטובר 2012

    שלום רב,

    ככל וההגבלה של תוקף השובר היתה ידועה לך אין כל בעיה בהגבלת תוקפו וסירוב החברה לקבל אותו כעת.

    יחד עם זאת ממליצה לך לפנות בכתב אל הנהלת הרשת ולתאר את השתלשלות העניינים ולנסות לבקש לנהוג לפנים משורת הדין לנוכח הנסיבות.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.