• 10 באוקטובר 2012

    טיסה שבוטלה

    שלום :-)
    ב 19 לספטמבר הגענו כל בני המשפחה בשעה 5:00 בבוקר לטיסה לתאילנד עם חניית ביניים בקייב שבאוקראינה, בדלפק אמרו לנו שהטיסה בוטלה עקב תקלה במטוס מקייב לבנגקוק, אחרי 3 שעות מורטות עצבים סידרו לנו טיסה לשעה 21:00 עם חברת תעופה אחרת. בנוסף לכך קיבלנו שובר על סך 100$ לכל נוסע למשיכה במשרדים הראשיים של החברה בתל-אביב.
    חזרנו הביתה ל 10 שעות של המתנה.
    היינו אמורים להגיע לבנגקוק בשעה 3:30 לפי שעון בנגקוק וב6:00 הייתה אמורה להיות לנו טיסת פנים. כמובן שאת הטיסה הזאת החמצנו ונאלצנו לרכוש כרטיסים חדשים כשהגענו לשדה התעופה בבנגקוק.
    השאלה שלנו היא: א. האם אנחנו זכאים לפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו?
    האם אנחנו זכאים לפיצויי על הנזק הכספי שנגרם לנו עקב החמצת טיסת הפנים ורכישת כרטיסי טיסה חדשים?
    תודה מראש על התשובה
    ראובן ואירית

    10 באוקטובר 2012
  • 18 באוקטובר 2012

    טיסה שבוטלה

    ערב טוב,

    אכן ניכר שנגרמה לכם עוגמת נפש. אני ממליצה לפנות בכתב אל החברה ולתאר את השתלשלות העניינים תוך שימת דגש על הנזק שנגרם לכם.
    דרשו פיצוי הולם מעבר ל 100 דולר שהציעו לכם ואם לא יהא מנוס שקלו אף להגיש תביעה קטנה כנגד החברה.

    18 באוקטובר 2012
    • 20 באוקטובר 2012

      טיסה שבוטלה

      ראשית תודה על התייחסותך לפנייתנו.
      לא ציינו בפניה הקודמת שבנוסף למה שרשמנו על ההפסדים הכספיים, החמצנו יום של מסלול טיול שתכננו לאותו יום. נאלצנו להחליף בין התוכניות שלנו לימים שאחריו וזה אילץ אותנו להפרד מקבוצת הטיול שהיינו איתם בכדי להגיע לטיסה שהוזמנה גם היא מראש.(כל זה מגובה בוואוצ'רים וחשבוניות תשלום ששמורים אצלינו)
      בפניה ישירה לחברת התעופה אנחנו חוששים שהם ינסו "למרוח" אותנו בסיפורים משפטיים.
      האם עדיף לפנות אליהם מראש דרך עורך דין שידע למצות את מה שמגיע לנו בחוק

      20 באוקטובר 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?