לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
קארין

שרות לקוי בדינמיקה סלולאר

עידית שלום, לנפני יום פניתי לדינמיקה סלולר לתקן מכשיר טלפון בשל בעיית טעינה, נאמר לי ע"י טכנאי הסניף כחי הטלפון מלא בקורוזיה והוא אינו מצליח להפעילו, אציין כי מסרתי מכשיר עובד, נאמר לי שהפלאפון צריך להשאר במעבדה 45דקות וכשביקשתי לקחת אותו סרבו עד לתום ה45דקות. לאחר זמן זה כאשר הטכנאי אמר כי הטלפון לא פועל בגלל הקורוזיה ביקש הטכנאי להשאירו עד ליום למחרת בזמן זה ינסה שוב לתקן את המכשיר, כשבאתי ביום למחרת לאסוף את המכשיר גיליתי לתדהמתי כי הטכנאי שבר לי את המסך כנראה כשניסה לתקנו, כשטענתי כי הוא שבר את המסך הוא האשים אותי ליד כל הלקוחות כי אני משקרת וכך המסך היה כשהבאתי אותו לראשונה. אבקש לדעת מה אוכל לעשות נגדם? הם סירבו להחליף לי מסך חדש ללא תשלום למרות שיש לי ביטוח.

עידית פוליבודה, עו"ד

ערב טוב, התיאור בפנייתך חמור מאד ואני ממליצה בחום לפנות במכתב התראה את הנהלת החברה ולתאר את ההשתלשלות והטענות החמורות שמוטחות בפניך על לא עוול בכפיך לדרוש לקיחת אחריות ומתן פיצוי הולם על עוגמת הנפש. אם לא יהא מנוס ממליצה לשקול הגשת תביעה קטנה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות