שרות לקוי בדינמיקה סלולאר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • קארין

    נשלח ע"יקארין 20:42, 10 באוקטובר 2012

    עידית שלום, לנפני יום פניתי לדינמיקה סלולר לתקן מכשיר טלפון בשל בעיית טעינה, נאמר לי ע"י טכנאי הסניף כחי הטלפון מלא בקורוזיה והוא אינו מצליח להפעילו, אציין כי מסרתי מכשיר עובד, נאמר לי שהפלאפון צריך להשאר במעבדה 45דקות וכשביקשתי לקחת אותו סרבו עד לתום ה45דקות. לאחר זמן זה כאשר הטכנאי אמר כי הטלפון לא פועל בגלל הקורוזיה ביקש הטכנאי להשאירו עד ליום למחרת בזמן זה ינסה שוב לתקן את המכשיר, כשבאתי ביום למחרת לאסוף את המכשיר גיליתי לתדהמתי כי הטכנאי שבר לי את המסך כנראה כשניסה לתקנו, כשטענתי כי הוא שבר את המסך הוא האשים אותי ליד כל הלקוחות כי אני משקרת וכך המסך היה כשהבאתי אותו לראשונה. אבקש לדעת מה אוכל לעשות נגדם? הם סירבו להחליף לי מסך חדש ללא תשלום למרות שיש לי ביטוח.

    השב
  • 19:31, 18 באוקטובר 2012

    ערב טוב,

    התיאור בפנייתך חמור מאד ואני ממליצה בחום לפנות במכתב התראה את הנהלת החברה ולתאר את ההשתלשלות והטענות החמורות שמוטחות בפניך על לא עוול בכפיך לדרוש לקיחת אחריות ומתן פיצוי הולם על עוגמת הנפש.

    אם לא יהא מנוס ממליצה לשקול הגשת תביעה קטנה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.