מוצר פגום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מירh

    נשלח ע"ימירh 16:19, 11 באוקטובר 2012

    רכשתי נעליים לאירוע( חתונה ) בתחילת הערב העקבים נשברו דבר שקלקל לי האירוע וגרם לי אכזבה גדולה למחרת פניתי לחנות וביקשתי להחליף לי הנעליים , והם סירבו בתוקף ולטענתם ע"פ מדיניות החברה שאי אפשר להחליף אלא לתקן ? מה הזכויות העומדות לזכותי במקרה כזה

    השב
  • 19:40, 18 באוקטובר 2012

    ערב טוב,

    אכן החוק לצד החנות באולם על החנות לקחת אחריות על המוצר שכן ניכר שלא הצלחת להפיק הנאה ממנו ולו יום אחד.

    ממליצה לפנות בכתב אל הנהלת החנות לתאר את העניין ולדרוש לכל הפחות תיקון הנעליים.

    אפשר לשקול הגשת תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.