• 11 באוקטובר 2012

    מוצר פגום

    רכשתי נעליים לאירוע( חתונה ) בתחילת הערב העקבים נשברו דבר שקלקל לי האירוע וגרם לי אכזבה גדולה
    למחרת פניתי לחנות וביקשתי להחליף לי הנעליים , והם סירבו בתוקף ולטענתם ע"פ מדיניות החברה שאי אפשר להחליף אלא לתקן ?
    מה הזכויות העומדות לזכותי במקרה כזה

    11 באוקטובר 2012
  • 18 באוקטובר 2012

    מוצר פגום

    ערב טוב,

    אכן החוק לצד החנות באולם על החנות לקחת אחריות על המוצר שכן ניכר שלא הצלחת להפיק הנאה ממנו ולו יום אחד.

    ממליצה לפנות בכתב אל הנהלת החנות לתאר את העניין ולדרוש לכל הפחות תיקון הנעליים.

    אפשר לשקול הגשת תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.

    18 באוקטובר 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?