אי קבלת מוצר שרכשתי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שולמית

    נשלח ע"ישולמית 13:07, 14 באוקטובר 2012

    בסוף חודש מאי קניתי פינת אוכל, נמסר לי שקבלת המוצר עד 60 ימים. מיותר לציין ששילמתי 30% מהמחיר במעמד ההזמנה,לאחר 60 יום התקשרתי למוכר ונמסר לי לחכות עד שבועיים נוספים כי המוצר עדיין לא הגיע מחו"ל,לאחר שבועיים התקשרתי ושוב הובטח לי שעוד שבועיים יגיע, ושוב לא הגיע, ניגשתי לחנות ונמסר לי שהמוצר נמצא בנמל ובגלל החגים לא משחררים את ההזמנות ורק לאחר החגים. מיום הרכישה ועד היום עברו כ-5 חודשים ועדיין לא נראה באופק. רוצה לציין שהמוכרים לא טרחו אפילו פעם אחת ליצור קשר איתי. אשמח לקבל יעוץ האם אני יכולה לבטל את העיסקה,או לתבוע את המוכרים? בתודה מראש

    השב
  • 20:05, 18 באוקטובר 2012

    ערב טוב,

    אכן ניכר שיהוי במועד האספקה מעבר לזמן סביר אולם יש לקחת בחשבון את תק' החגים שבוודאי הכבידה על האספקה.
    ממליצה לפנות אל החנות בכתב ולהודיע על ביטול ההזמנה בשל האיחור המופרז במועד האספקה, בגין אובדן הנאה ועוגמת הנפש.

    אם לא תצלח דרכך ניתן לשקול הן הגשת תלונה במועצה הישראלית לצרכנות והן הגשת תביעה קטנה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.