אי קבלת מוצר שרכשתי
בסוף חודש מאי קניתי פינת אוכל, נמסר לי שקבלת המוצר עד 60 ימים. מיותר לציין ששילמתי 30% מהמחיר במעמד ההזמנה,לאחר 60 יום התקשרתי למוכר ונמסר לי לחכות עד שבועיים נוספים כי המוצר עדיין לא הגיע מחו"ל,לאחר שבועיים התקשרתי ושוב הובטח לי שעוד שבועיים יגיע, ושוב לא הגיע, ניגשתי לחנות ונמסר לי שהמוצר נמצא בנמל ובגלל החגים לא משחררים את ההזמנות ורק לאחר החגים. מיום הרכישה ועד היום עברו כ-5 חודשים ועדיין לא נראה באופק. רוצה לציין שהמוכרים לא טרחו אפילו פעם אחת ליצור קשר איתי. אשמח לקבל יעוץ האם אני יכולה לבטל את העיסקה,או לתבוע את המוכרים? בתודה מראש
ערב טוב, אכן ניכר שיהוי במועד האספקה מעבר לזמן סביר אולם יש לקחת בחשבון את תק' החגים שבוודאי הכבידה על האספקה. ממליצה לפנות אל החנות בכתב ולהודיע על ביטול ההזמנה בשל האיחור המופרז במועד האספקה, בגין אובדן הנאה ועוגמת הנפש. אם לא תצלח דרכך ניתן לשקול הן הגשת תלונה במועצה הישראלית לצרכנות והן הגשת תביעה קטנה.