רכשת מקרר וביטול הקניה לפני ההספקה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • בני

    נשלח ע"יבני 19:41, 18 באוקטובר 2012

    אני רכשתי מקרר ביריד של חבר מחברת א.ל.מ. כאשר הגעתי הביתה לישוב לאיתמר התברר לי שניתן לרכוש את אותו מקרר ב1500 ש''ח פחות. ניסתי למחרת להתקשר למספר הטלפון על החשבונית ולא היתה הגובה הטלופן צלצל אבל לא ענו (עד היום זה התגובה במספר הטלפון הזה) לאחר מספר ימים קבלתי מחבר את מספר הטלפון של הסניף המרכזי של א.ל.מ. שם נאמר לי כי עלי לפנות לאחד הסנפים של א.ל.מ. לפנות למנהל הסניף ולהסדיר את הענין חכתי מספר ימים נוספים מכון שהמקרר אהיה אמור להיות מסופק אבל לא היתה כל סמין חיים מחברת א.ל.מ. לאחר כ3 שבועות כאשר המקרר לא סופק לא היא סימן מהחברה פנינו לסניף בסניף ישרינים שם טפלו בנו יפה מאוד אמרו שהם מבנים דברנו עם מנהל שרות לקוחות הארצי בשם דורון הוא הבטח לחזור אלמנו תוך 10 דקול עבר שבוע פנתה אלי משרות לקוחות שאלה מה קורה עדכנתי אותה שכבר רכשנו מקרר מאותו סוג רק ב1500 ש''ח פחות והוא סופק תוך 2ימים. ואני דורש את כספי בחזרה אמרה שתוך כמה דקות היא תחזור אלי. מזה כ7 ימים אני מנסה להסיג את הנהלת חשבונות יתמיד נשאר תלוי על הקו עד שנמאס לי . היום לשמ שניו קבלתי תשובה לאחר כמה שיחית מעובדת בהנהלת חשבונות שהיתה מאוד אדיבה ינחמדה, ילאחר שבררה עם מנהל שרות לקוחות שאני זכי לקבל את כספי בחזרה רק לאחר תשלום קנס בטול הזמנה . אני רוצה לציין שעברו כבר חודשיים מאז רכשת המקרר שלא סופק בברכה זגרון בנימין טל 0526753405

    השב
  • 20:17, 18 באוקטובר 2012

    ערב טוב,

    אם אני מבינה נכון החברה הסכימה לביטול העסקה ולמתן זיכוי בקיזוז קנס ביטול עסקה.

    לפחות לאחר התלאות זו השורה האחרונה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.