אחריות על נעליים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • לילך

    נשלח ע"ילילך 23:30, 27 באוקטובר 2012

    קניתי נעלי נייק לבן שלי, ולאחר כ-3 שבועות הסולייה התפרקה. כשבאתי לחנות הם אמרו שצריך לשלוח את הנעליים לחברה ועוד שבועיים תהיה תשובה. ומה בנתיים, הוא אמור ללכת יחף? או שאני אמורה להוציא עוד 300 ש"ח על זוג נוסף?

    השב
  • 21:40, 4 בנובמבר 2012

    ערב טוב,

    סיפורך אכן מקומם וניכר שהיה חוסר מזל לקבל נעל פגומה ואובדן הנאה מהמוצר.

    ממליצה לפנות אל החנות ולדרוש פיצוי בגין עוגמת הנפש ואובדן ההנאה מהמוצר החדש.

    תגובה
  • 20:53, 22 במרץ 2017

    קניתי נעל לפני חודשים בערך והכרית אוויר ירדה לה או התפוצצה ואין שום חור.עקב הכרית הפגומה נגרמו לי כאבי גב
    ושילמתי עליה 400₪

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.