תיקון משקפיים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • גנדי

    נשלח ע"יגנדי 22:30, 28 באוקטובר 2012

    שלום רב. לפני שנה וחצי קניתי זוג משכפי ראיה ברשת ידוע. במהלך תקופת האחריות מסרתי את המסגרת לתיקון בגלל הבורג שמחבר בין המסגרת לעדשה שנשבר. החלק השבור לא הוחלף, אלא תוקן. לאחר שנה וחצי, כאשר אחריות כבר פגה, שוב הבאתי את המסדרת לתיקון עם אותה הבעיה. הפעם נאמר לי, כי רשת לא עובדת יותר עם הספק ואין אפשרות לתקן את המסגרת, או להזמין חלק חדש. הציעו לי להיפטר מהמשקפיים (שעלו אלפי שקלים!) ולקנות זוג חדש... האם זה חוקי, שהרשת (אופטיקה הלפרין) משבקת מוצר, כאשר לאחר תקופת אחריות של שנה מורידים מעצמם את כל האחריות לתיקון והספקת חלקים גם בתשלום? האם לא היו חייבים לעדכן מראש את הלקוח, שלא ניתן יהיה בשום אופן לתקן את המוצר במקרה של הפגם לאחר שנה מיום הקניה? תודה מראש.

    השב
  • 21:49, 4 בנובמבר 2012

    ערב טוב,

    אין ספק שסיפורך מקומם ולא סביר שלא תוכלי להנות משירות במסגרת האחריות כי הרשת החליטה להפסיק את עבודתה עם היבואן.

    ממליצה בחום לפנות במכתב התראה אל הנהלת הרשת והחנות ואף להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.

    ניתן לשקול אם לא יסתדר הגשת תביעה קטנה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.