• 28 באוקטובר 2012

    תיקון משקפיים

    שלום רב.
    לפני שנה וחצי קניתי זוג משכפי ראיה ברשת ידוע. במהלך תקופת האחריות מסרתי את המסגרת לתיקון בגלל הבורג שמחבר בין המסגרת לעדשה שנשבר. החלק השבור לא הוחלף, אלא תוקן. לאחר שנה וחצי, כאשר אחריות כבר פגה, שוב הבאתי את המסדרת לתיקון עם אותה הבעיה. הפעם נאמר לי, כי רשת לא עובדת יותר עם הספק ואין אפשרות לתקן את המסגרת, או להזמין חלק חדש. הציעו לי להיפטר מהמשקפיים (שעלו אלפי שקלים!) ולקנות זוג חדש...
    האם זה חוקי, שהרשת (אופטיקה הלפרין) משבקת מוצר, כאשר לאחר תקופת אחריות של שנה מורידים מעצמם את כל האחריות לתיקון והספקת חלקים גם בתשלום? האם לא היו חייבים לעדכן מראש את הלקוח, שלא ניתן יהיה בשום אופן לתקן את המוצר במקרה של הפגם לאחר שנה מיום הקניה?
    תודה מראש.

    28 באוקטובר 2012
  • 4 בנובמבר 2012

    תיקון משקפיים

    ערב טוב,

    אין ספק שסיפורך מקומם ולא סביר שלא תוכלי להנות משירות במסגרת האחריות כי הרשת החליטה להפסיק את עבודתה עם היבואן.

    ממליצה בחום לפנות במכתב התראה אל הנהלת הרשת והחנות ואף להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.

    ניתן לשקול אם לא יסתדר הגשת תביעה קטנה.

    4 בנובמבר 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?