שינוי מלון ללא ידיעה
שלום,בין התאריכים 11-18.10.2012 היינו בטיול בקוסטה ברווה.בעת ההזמנה נמסר לנו שלא ידוע באיזה מלון נהיה אך המלון שנקבל יהיה ברמה של 4 כוכבים. לאחר תשלום עבור הטיול שבועיים לפני קיבלנו אישור סופי במייל באיזה מלון אנו מתארחים.ביום ההגעה לקוסטה ברווה הופתענו לגלות שהבעירו אותנו למלון אחר לגמרי, מה גם שהמלון הוא רק 3 כוכבים ולא עומד כלל בהבטחות של החברה, לא דומה בכלל למה שראינו באתר בארץ לפני שיצאנו לטיול.כאשר יצרנו קשר עם החברה נמסר לנו שאנחנו עדיין רשומים במלון שהובטח לנו ולא ידוע להם על מה אנחנו מדברים.לאחר בדיקות שהם ביצעו אצלם נאמר לנו שזה מה יש ואין מה לעשות כי מלון שהיינו צריכים להיות בו נסגר לסוף העונה.כמובן שנאלצנו להישאר במלון 3 כוכבים ללא שום אופציה אחרת שלא לדבר על כך שהמלון לא עומד אפילו בסטנדרטים של אכסניה.השאלה היא האם אני צריכה לדרוש החזר כספי ופיצוי בגין עוגמת נפש ומה הדרך הנכונה לעשות זאת?
ערב טוב, בהחלט!!!!!!