אחריות במוצר שנמכר בהנחה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יהודה

    נשלח ע"ייהודה 13:32, 1 בנובמבר 2012

    לפני כחצי שנה רכשתי עגלה ברשת 'שילב' עם אחריות לשנה, העגלה הייתה בשווי 1200 שקל אבל נמכרה בהנחה תמורת 600 שקל. לפני כמה שבועות העגלה נשברה והם שלחו אותה לתיקון, לאחר כמה זמן החברה הודיעה שהיא לא מסוגלת לתקן את העגלה. מכיון שהעגלה הזו כבר לא נמכרת ולשילב אין אותה במלאי הם מעונינים להחזיר לי 600 שקל בזיכוי או בכסף. האם אני יכול לתבוע מהם להחזיר לי עגלה באותה רמה (דהיינו עגלה בשווי 1200 שקל) במקום החזר כספי?

    השב
  • 21:58, 4 בנובמבר 2012

    ערב טוב,

    אכן מקומם שגן מצופה מהחברה ליתן שירות במסגרת האחריות וכל עוד אחריות זו לא הגיעה לסיומה עליה ליתן שירות ובוודאי לא להשית עליך ספיגת ההשלכות.

    יש לנהל מו"מ ולעמוד על זכויותיך ובוודאי לא להסתפק בקבלת פיצוי בגובה מחצית מעלות העגלה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.