• 3 בנובמבר 2012

    ריהוט פגום

    לפני כ 10 חודשים רכשתי סלון פינתי מהחנות, כעבור כ-4 חודשים יצאה כפיץ מאחד המושבים, עשה חור במיטה הנשלפת מלמטע...התקשרתי לחנות נמסר לי שמזמינים לי תיקון, לאחר חודש שלא פנו עלי ניגשתי שוב פעם, לאחר שבועה הגיעה ספק ולקח רק את החלק התחתון-ואחרי חודש החזיר לי אותו לא מתוקן, לאחר צעקות רבות ועוד חודשיים של עוגמת נפח , נלקח ממני חלר מסלון ל 2....ולמרות שלא תוקן עד הסוף..(לא הוחלף הבד הקרועה), החנות לא הסקימה להחלפת מוצר, ואחשיו גיליתי עוד שני קפיצים שיצאו מתחת לשני מושבים נוספים, האם אני רשאית לדרוש החלפה? או האם עלי לפנות לתביעה?

    3 בנובמבר 2012
  • 4 בנובמבר 2012

    ריהוט פגום

    ערב טוב,

    בנסיבות אלו ניכר שאין מנוס אלא מפניה לבימ"ש לתביעות קטנות בדרישה לקבלת כספך חזרה, פיצוי בגין עוגמת נפש ואובדן הנאה מהמוצר.

    4 בנובמבר 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?