לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
וריה

ריהוט פגום

לפני כ 10 חודשים רכשתי סלון פינתי מהחנות, כעבור כ-4 חודשים יצאה כפיץ מאחד המושבים, עשה חור במיטה הנשלפת מלמטע...התקשרתי לחנות נמסר לי שמזמינים לי תיקון, לאחר חודש שלא פנו עלי ניגשתי שוב פעם, לאחר שבועה הגיעה ספק ולקח רק את החלק התחתון-ואחרי חודש החזיר לי אותו לא מתוקן, לאחר צעקות רבות ועוד חודשיים של עוגמת נפח , נלקח ממני חלר מסלון ל 2....ולמרות שלא תוקן עד הסוף..(לא הוחלף הבד הקרועה), החנות לא הסקימה להחלפת מוצר, ואחשיו גיליתי עוד שני קפיצים שיצאו מתחת לשני מושבים נוספים, האם אני רשאית לדרוש החלפה? או האם עלי לפנות לתביעה?

עידית פוליבודה, עו"ד

ערב טוב, בנסיבות אלו ניכר שאין מנוס אלא מפניה לבימ"ש לתביעות קטנות בדרישה לקבלת כספך חזרה, פיצוי בגין עוגמת נפש ואובדן הנאה מהמוצר.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות