ריהוט פגום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • וריה

    נשלח ע"יוריה 11:54, 3 בנובמבר 2012

    לפני כ 10 חודשים רכשתי סלון פינתי מהחנות, כעבור כ-4 חודשים יצאה כפיץ מאחד המושבים, עשה חור במיטה הנשלפת מלמטע...התקשרתי לחנות נמסר לי שמזמינים לי תיקון, לאחר חודש שלא פנו עלי ניגשתי שוב פעם, לאחר שבועה הגיעה ספק ולקח רק את החלק התחתון-ואחרי חודש החזיר לי אותו לא מתוקן, לאחר צעקות רבות ועוד חודשיים של עוגמת נפח , נלקח ממני חלר מסלון ל 2....ולמרות שלא תוקן עד הסוף..(לא הוחלף הבד הקרועה), החנות לא הסקימה להחלפת מוצר, ואחשיו גיליתי עוד שני קפיצים שיצאו מתחת לשני מושבים נוספים, האם אני רשאית לדרוש החלפה? או האם עלי לפנות לתביעה?

    השב
  • 22:02, 4 בנובמבר 2012

    ערב טוב,

    בנסיבות אלו ניכר שאין מנוס אלא מפניה לבימ"ש לתביעות קטנות בדרישה לקבלת כספך חזרה, פיצוי בגין עוגמת נפש ואובדן הנאה מהמוצר.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.