טיולון שלא הצליחו לתקן, בתוך תקופת האחריות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אביגיל

    נשלח ע"יאביגיל 14:50, 7 בנובמבר 2012

    לפני כחצי שנה בערך רכשנו טיולון עם אחריות לשנה ע"י היבואן הרשמי. כשהתקלקל בו משהו, קיבלנו טיולון חלופי ובהמשך נמסר לנו כי לא הצליחו לתקנו ולפיכך נקבל זיכוי בחנות. יש לצין שהטיולון היה בזמנו בחיסול, במבצע של 50%. עם הזיכוי שנקבל לא נוכל לרכוש שם טיולון באותה רמה, (טיולון זהה כבר לא מוכרים) וגם אם נקבל מזומן, לא נוכל לרכוש במחיר הזה טיולון איכותי כמו שהיה לנו בשום חנות אחרת. האם יש חוק האומר שהם חייבים להחזיר לנו את החפץ שקנינו? או משהו שווה ברמתו?

    השב
  • 10:56, 15 בנובמבר 2012

    שלום רב,

    במסגרת האחריות עליהם לספק לכם מוצר חליפי הקרוב ביותר למוצר המקורי.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.