לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אביגיל

טיולון שלא הצליחו לתקן, בתוך תקופת האחריות

לפני כחצי שנה בערך רכשנו טיולון עם אחריות לשנה ע"י היבואן הרשמי. כשהתקלקל בו משהו, קיבלנו טיולון חלופי ובהמשך נמסר לנו כי לא הצליחו לתקנו ולפיכך נקבל זיכוי בחנות. יש לצין שהטיולון היה בזמנו בחיסול, במבצע של 50%. עם הזיכוי שנקבל לא נוכל לרכוש שם טיולון באותה רמה, (טיולון זהה כבר לא מוכרים) וגם אם נקבל מזומן, לא נוכל לרכוש במחיר הזה טיולון איכותי כמו שהיה לנו בשום חנות אחרת. האם יש חוק האומר שהם חייבים להחזיר לנו את החפץ שקנינו? או משהו שווה ברמתו?

עידית פוליבודה, עו"ד

שלום רב, במסגרת האחריות עליהם לספק לכם מוצר חליפי הקרוב ביותר למוצר המקורי.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות