איחור בטיסה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • גבריאל

    נשלח ע"יגבריאל 11:46, 9 בנובמבר 2012

    הטיסה לארץ מבורגס איחרה ב 8.5 שעות לטענת השטיח המעופף היה איחור עקב תקלה טכנית במטוס ולכן אנחנו לא זכאיים לפיצוי למעט האוכל והמים שקיבלנו בשדה התעופה. ברצוני לציין כי לא ניתן לנו להתקשר לארץ בכל משך שהותנו בשדה התעופה למרות בקשתנו לפי החוק החדש ישנו סעיף שאומר כי אם לא ניתן אחד מהדברים בחוק אני יכול לדרוש פיצוי ללא הוכחת נזק עד סכום של 10.000 האם אני יכול לתבוע פיצוי על האיחור למרות התקלה שלדברהם היתה במטוס? או לתבוע גם על כך שלא ניתן לנו להתקשר לארץ תודה מראש על תשובתכם

    השב
  • 11:00, 15 בנובמבר 2012

    שלום רב,

    לדעתי אין לכם מה להפסיד ויש לשקול הגשת תביעה קטנה כנגד החברה בגין האיחור/העיכוב והעובדה שלא נתנו לכם אפשרות למצות את זכויותיכם לרבות אי מתן שיחת טלפון.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.