• 10 בנובמבר 2012

    איחור בטיסה

    שלום,
    כנוסעת בטיסת קונטיננטל שהיתה אמורה לצאת ב 15.9 בבוקר ויצאה בסוף של דבר רק ב16.9 בחצות היינו מעל 36 שעות איחור כולל ערב חג ראש השנה שנאלצנו לבלות בשדה התעופה. לאחר שיצרנו קשר עם שירות לקוחות של החברה קיבלנו תשובה לקונית שנקבל תשובה לפניה כאשר הפיצוי הינו בהתאם לחוק הגנת הנוסע החדש. לפי מה שקראתי באינטרנט חברת התעופה היתה מחויבת לתת לנו כרטיס חלופי. ולהבנתי הטיסה ב 16.9 מהווה כרטיס חלופי. האם חברת התעופה אינה מחויבת לכל פיצוי על היומיים שבילינו בשדה, על היחס המחפיר ועל עוגנת הנפש שבה לא חגגנו את החג יחד עם בני משפחתנו שחיכו לנו בארב״ב? אני לא מצליחה להבין את ההגנה שהחוק בא לתת לי החוק כנוסעת. אודה לעזרתך. בברכה איריס

    10 בנובמבר 2012
  • 15 בנובמבר 2012

    איחור בטיסה

    שלום רב,

    מבינה מאד ליבך ומבינה את תסכולך. יחד עם זאת חרף הגנת החוק על הצרכן עדין ישנן נסיבות שבגינן החוק מוכן לסבול איחורים/עיכובים בשל נסיבות מיוחדות כגון תקלה טכנית שאינה ניתנת לצפיה.

    למרות זאת ניכר כי נגרם לך נזק ועוגמת נפש ואני ממליצה בחום לשקול הגשת תביעה קטנה כנגד החברה ולתבוע פיצוי בגין האמור.

    15 בנובמבר 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?