מנוי לעיתון מעריב-חידוש מנוי בטלפון וביטול החידוש באותו יום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דורית

    נשלח ע"ידורית 09:45, 13 בנובמבר 2012

    במשך שנים אני מנויה על עיתון יומי מעריב, המגיע לבית כל בוקר,המנוי השנתי עומד להסתיים, וחדשתי בטלפון עם נציגת שירות לקוחות לשנה נוספת,באותו יום יצאו כתבות על צימצום הכתבים בעיתון וצימצום מדורים,מבחינתי, העיתון לא יהיה אותו עיתון, באותו יום ,שלחתי מייל לשירות הלקוחות של מעריב,שאני מתחרטת, ולא רוצה לחדש את המנוי לשנה נוספת,אותם דברים שלחתי ב"צור קשר" שיש להם באתר, למחרת בבוקר טלפנתי למעריב מנויים, הסברתי שאני מתחרטת ואיני מעוניינת לחדש המנוי,היא אמרה שיחזרו אלי תוך 3 ימי עסקים, לא חוזרים אלי,האם חידוש מנוי בטלפון, נחשב על פי חוק לעיסקה טלפונית, והאם זכותי להתחרט ולבטל את המשך המנוי, להזכיר,המייל ששלחתי אליהם, היה,באותו יום, תוך כ-8-7 שעות,משעת השיחה עם נציגת השירות שלהם,על חמשך המנוי. תודה.

    השב
  • 09:48, 13 בנובמבר 2012

    שכחתי לציין,המנוי הנוכחי מסתיים רק ב-4.12.12, וחידושו,הוא למעשה החל מ-5.12.12,

    תגובה
  • 11:11, 15 בנובמבר 2012

    שלום רב,

    מקווה שבנתיים חזרו אליך והודיעו לך על קבלת הודעת הביטול.

    אם לא, ממליצה לפנות בכתב בפקס או בדואר רשום עם אישור מסירה אל המינויים ולבקש לבטל את העסקה.

    בקשתך זו אמורה להתקבל וככל ולא אנא חזרי לכאן ועדכני.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.