אחריות על נעליים בחנות עודפים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • גדי

    נשלח ע"יגדי 10:40, 15 בנובמבר 2012

    קניתי זוג נעלי הרים בחנות עודפים של רשת מוכרת לטובת טיול של חודש במזרח.לאחר כשבועיים של שימוש סביר ביותר הסוליה התחילה להתפרק עד לרמה שאי אפשר להשתמש בנעליים. כשהגעתי לחנות נאמר לי שאין אחריות על נעליים שנקנו בחנות עודפים ושהדבר ידוע לכל (לי לא היה מושג לגבי זה ובחנות עצמה אין שילוט המעיד על כך). הנעליים לא הוחלפו וזיכוי לא ניתן לי. האם הדבר מעוגן בחוק? מה ניתן לעשות? האם אני באמת אמור לוותר על חמש מאות השקלים שהשקעתי?

    השב
  • 11:16, 15 בנובמבר 2012

    שלום רב,

    סיפורך מאד מקומם וניכרת פגיעה מהותית בזכויותיך כצרכן. האם מדיניות החנות כפי שנאמרה לך מפורסמת בריש גלי בחנות במקום גלוי לעין?

    ממליצה להגיש תלונה כנגד החנות במועצה הישראלית לצרכנות ולשקול הגשת תביעה קטנה כנגד החנות. קודם לכן קבל הצעת מחיר מסנדלר מה גובה עלות תיקון הנעל.

    תגובה
  • 12:08, 15 בנובמבר 2012

    לא. ביום בו הגעתי עם הנעליים צילמתי את החנות ואת איזור הנעליים במיוחד על מנת שיהיו לי הוכחות לכך שלא היה שום שילוט בעניין.טענת החנות היא שהדבר נאמר לי בע"פ במעמד הקנייה - דבר שלא זכור לי בכלל ונראה לי לא סביר שכן לא הייתי קונה את הנעליים אם הייתי מודע לתנאים אלו.

    תודה על התגובה,אנהג בעצתך!

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.