לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רומן

אחריות לתיקון לאחר רכישת המוצר.

קניתי את המגהץ מקצוי ברשת ״מחסני חשמל״ ולפני 20 יום החזרתי אותו לתיקון עקב תקלה.יום חמישי באתי לקבל את המכשיר בחזרה וגיליתי ש עוד לא שלחו לתיקון וזה מכשיר שאני משתמש בו ככלי עבודה. מה אני יכול לדרוש מהם מפחינת פיצויים או קבלת מכשיר חדש. תודה.

עידית פוליבודה, עו"ד

שלום רב, מקווה שעד למועד זה התקלה תוקנה ואם לא עליך לדרוש לאלתר את החלפת המוצר הפגום או קבלת זיכוי. ניתן להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות