חיוב חברת סלולר ללא קבלת תמורה לכסף - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דודי

    נשלח ע"ידודי 13:44, 25 בנובמבר 2012

    עידית שלום, במהלך חודש יולי והשבוע הראשון של חודש אוגוסט הייתי לקוח של חברת "גולן טלקום". במהלך חודש יולי חוייבתי פעמיים בכרטיס האשראי, בפעם הראשונה עבור חודש יולי (כפי שנאמר לי על ידי נציגת שירות הלקוחות) ובפעם הנוספת עבור חודש אוגוסט. את החברה עזבתי ב-7/8 לאחר שבמהלך השבוע האחרון של חודש יולי והשבוע הראשון של חודש אוגוסט לא קבלתי שום סוג של שירות סלולרי על ידי החברה בשל תקלה מצדם. כמובן, שלא עזבתי את החברה לפני שפניתי אינסוף פעמים למוקד שירות הלקוחות בבקשה שיפתרו את הבעיה (דבר שלא קרה). כשפניתי לחברה לאחר העזיבה בבקשה לקבל החזר עבור החיוב של חודש אוגוסט, נאמר לי שמבחינתם החיוב עבור כל חודש נעשה מראש וכי וזה עניין שלי אם בחרתי לעזוב. לסיבת העזיבה (העובדה שלא קבלתי שום שירות מהחברה בגלל תקלה שלהם) ולעובדה שברגע העזיבה כרטיס ה-sim הופך ללא פעיל אין משמעות מבחינתם. אני אשמח לדעת מה בכוחי לעשות וכיצד אוכל לקבל את כספי חזרה (ולו רק בשל האמונה שלי בצדקתי) . תודה, דודי

    השב
  • 10:52, 2 בדצמבר 2012

    בוקר טוב,

    ממליצה לפנות בכתב אל החברה ולתאר את השתלשלות העניינים בד בבד לציין במכתב ואף לשלוח בפועל העתק למפקח על חברות הסלוללר במשרד התקשורת.

    דרוש את כספך חזרה בשל כשלון תמורה.

    מקווה שדרישתך המוצדקת תענה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.