אחריות לנברשת - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אבי

    נשלח ע"יאבי 12:26, 2 בדצמבר 2012

    רכשנו נברשת גדולה בעלת מספר גופי תאורה באלפי שקלים לפני כ-10 חודשים. לצערנו, לא קיבלנו אחריות בכתב למוצר. אחד מגופי התאורה התקלקל (בדקנו, זה לא הנורה) ובחנות אומרים שכנראה זה השנאי, שעליו יש אחריות אך על התיקון ע"י טכנאי שיגיע הביתה והחלפת השנאי נחוייב בתשלום. מבחינתנו, רכשנו נברשת ולא שנאי, האם באמת אין לנו זכות לקבל שרות מלא על חשבון החנות שהיא גם היצרן ? תודה

    השב
  • 14:26, 2 בדצמבר 2012

    שלום רב,

    ניכר שיש כאן התחכמות מצד החנות ולדעתי יש לנהל מו"מ עם החנות ולהשית עליהם את האחריות או לכל הפחות חלק ממנו.

    תגובה
  • 13:32, 3 בדצמבר 2012

    תודה. אם לא יצלח מו"מ, האם יש סעד בחוק?

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.