נעליים פגומות
קניתי לבתי מגפיים ב- 180 ש"ח. לאחר שהיא נעלה אותן 3 פעמים הסוליה התפרקה. כעבור שבועיים מיום הקניה הגעתי לחנות והחזרתי את המגפיים וביקשתי לקבל החזר כספי. בעל החנות סירב וטען כי אני יכולה להחליף את המוצר או לקבל זיכוי אך אני לא מעונינת לקנות שם שוב. האם על פי חוק אני זכאית לקבל את הכסף חזרה היות והמוצר היה פגום?
שלום רב, אכן החוק מחייב את בעל החנות או היצרן לקבל אחריות ולפצות אותך על רכישת מוצר פגום יחד עם זאת ברוב המקרים האחראים מתנערים מאחריות וגוררים את הצרכן הנפגע להתדיינות בבית משפט שם מוטל נטל להוכיח את הטענה ולעתים העניין אינו פשוט (יטענו שבתך נעלה לא נכון את הנעל ועשתה שימוש כזה שהביא לפגם....). יחד עם זאת איני סבורה שאת צריכה לוותר ועליך לעמוד על קבלת פיצוי הולם לעוגמת הנפש ואובדן ההנאה.