כרטיס החלומות בקניית מקרר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ליאת פרנק

    נשלח ע"יליאת פרנק 09:30, 9 באפריל 2013

    שלום. לפני כחודש רכשנו מקרר בא.ל.מ באר שבע. לדברי הסוכן דני תוך שבועיים מקסימום מיום הרכישה אנו אמורים לקבל בדואר את כרטיס החלומות בשווי 700 ש"ח התקף לרכישה במגוון חנויות. כאמור, עבר חודש מאז הרכישה וכאשר התקשרתי לחנות לברר מדוע איני מקבלת את הכרטיס הם טענו שאין להם תשובה ואינם יודעים מדוע. קיבלתי מהם טלפון של שירות לקוחות שכלל אינו תקין. אין לי עם מי לברר מדוע איני מקבלת את שהובטח במעמד הקנייה. מה עלי לעשות?

    השב
  • 20:42, 9 באפריל 2013

    שלום רב,

    מומלץ לפנות בכתב אל שירות הלקוחות לתאר את ההבטחה וההתחייבות כפי שניתנה לך במעמד הרכישה ודרשי לקבל את הכרטיס כמובטח.

    ממליצה אם המכתב לא יעזור להגיש תלונה באמון הציבור על הבטחת שווא והטעיה במעמד ביצוע הרכישה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.