אחריות - רמקולים לרכב - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אלי אפל

    נשלח ע"יאלי אפל 00:38, 13 באפריל 2013

    שלום, קניתי רמקולים לרכב ב 200 ש"ח ב5.2012 (לפני פחות משנה). הרמקולים עושים בעיות - אחד הרמקולים משמיע רעשים סטטיים כשיש צליל באס. מכיוון שאני יודע שלפי חוק הגנת הצרכן - לכל מוצר חשמלי שעלה מעל 150 ש"ח יש אחריות לשנה, פניתי לבעל הנות על מנת לבקש תיקון במסגרת האחריות. בעל החנות מסרב לתת שירות וטוען כי יש רק 3 חודשי אחריות למוצר. יש לי הקלטה של בעל החנות שאומר שהוא לא מוכן לתת לי אחריות על המוצר.

    השב
  • 17:21, 17 באפריל 2013

    שלום רב,

    האם במעמד הרכישה קיבלת לידיך תעודת אחריות?
    עליך לפנות בכתב אל החנות ולדרוש את תיקון המוצר במסגרת האחריות.

    ניתן להגיש תלונה באמון הציבור.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.