• ניר

    נשלח ע"יניר 18:45, 13 באפריל 2013

    שלום רב אני נכה של משרד הביטחון בכול פעם שאני עורך קניות אני מגיע לקופה של הנכים אך בקופה ישנם לקוחות שאינם נכים ישנו שלט קטן צדדי שאינו ניראה לעין ביקשתי מהמנהל שיזיז את השלט אך השלט נישאר במקום מה עלי לעשות

    השב
  • 17:25, 17 באפריל 2013

    שלום רב,

    ממליצה לפנות בכתב הן אל הנהלת הרשת והן אל הנהלת החנות לתאר את המצב והעובדה שחרף קיומו של שלט הלכה למעשה לא נאכף.

    דרוש את תיקון העוול.

    בד בבד ממליצה לשקול הגשת תלונה באמון הציבור שיכולה לסייע כגוף חיצוני שמתערב ומבקש לקבל תשובות.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.