קבלת מוצר חליפי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דלית

    נשלח ע"ידלית 07:54, 14 באפריל 2013

    קניתי תיק טיולים שלאחר מס ימים החל להיקרע. תיקון דרך החברה. לוקח 30 יום מה שיפגע בתוכנית הטיול. האם יש לי זכות לדרוש תיק חדש/חלופי?

    השב
  • 17:28, 17 באפריל 2013

    שלום רב,

    אכן ניכרת פגיעה מהותית בזכויותיך ובאובדן הנאה מהמוצר שרכשת במכוון עבור הטיול.

    ממליצה לפנות אל החנות, רצוי בכתב, לדרוש את החלפת המוצר לאלתר או תיקונו ללא דיחוי לנוכח הנסיבות. הציגי כרטיס טיסה לצורך חיזוק טענתך ודרישתך (הלגיטימית).

    מצער שחברה אינה לוקחת אחריות ואינה מרגישה חובה ליתן שירות מעולה ואכפתי ללקוחותיה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.