• 14 באפריל 2013

    קבלת מוצר חליפי

    קניתי תיק טיולים שלאחר מס ימים החל להיקרע. תיקון דרך החברה. לוקח 30 יום מה שיפגע בתוכנית הטיול. האם יש לי זכות לדרוש תיק חדש/חלופי?

    14 באפריל 2013
  • 17 באפריל 2013

    קבלת מוצר חליפי

    שלום רב,

    אכן ניכרת פגיעה מהותית בזכויותיך ובאובדן הנאה מהמוצר שרכשת במכוון עבור הטיול.

    ממליצה לפנות אל החנות, רצוי בכתב, לדרוש את החלפת המוצר לאלתר או תיקונו ללא דיחוי לנוכח הנסיבות. הציגי כרטיס טיסה לצורך חיזוק טענתך ודרישתך (הלגיטימית).

    מצער שחברה אינה לוקחת אחריות ואינה מרגישה חובה ליתן שירות מעולה ואכפתי ללקוחותיה.

    17 באפריל 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?