open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 14 באפריל 2013

            קבלת מוצר חליפי

            קניתי תיק טיולים שלאחר מס ימים החל להיקרע. תיקון דרך החברה. לוקח 30 יום מה שיפגע בתוכנית הטיול. האם יש לי זכות לדרוש תיק חדש/חלופי?

            14 באפריל 2013
          • 17 באפריל 2013

            קבלת מוצר חליפי

            שלום רב,

            אכן ניכרת פגיעה מהותית בזכויותיך ובאובדן הנאה מהמוצר שרכשת במכוון עבור הטיול.

            ממליצה לפנות אל החנות, רצוי בכתב, לדרוש את החלפת המוצר לאלתר או תיקונו ללא דיחוי לנוכח הנסיבות. הציגי כרטיס טיסה לצורך חיזוק טענתך ודרישתך (הלגיטימית).

            מצער שחברה אינה לוקחת אחריות ואינה מרגישה חובה ליתן שירות מעולה ואכפתי ללקוחותיה.

            17 באפריל 2013
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form