הגעת טכנאי טלביזיה של הוט - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אורה

    נשלח ע"יאורה 16:57, 15 באפריל 2013

    טכנאי ראשון התקין אצלי ממיר מקליט שלא הקליט ונדרש טכנאי שני. זמן ההמתנה לטכנאי השני נקבע משעה 17:00 עד 19:00. בשעה 18:00 אותו היום מתקשרת נציגה של הוט ומודיעה לי שהטכנאי " לא בא" ובקשה לזמן מועד חדש. אמרתי לה שאי אפשר להודיע לי על ביטול באותו יום לאחר שכבר המתנתי שעה והיא הבטיחה לחזור אלי, היא לא חזרה. בחברה בכלל לא התייחסו לעניין הזה והשאירו אותו מעורפל כדי לא להסתבך וכאילו אני המצאתי זאת. בשעה 18:15 צלצלתי להוט, המתנתי זמן רב ובסוף נאמר לי שטכנאי יגיע. הוא הגיע בשעה 19:10. בשל הטרטור ומפח הנפש חשבתי שמגיע לי פיצוי מהחברה והם הציעו לי פיצוי עלוב של ערוץ אחד חינם לחודשיים והטבה לקבלת ספר. האם איני זכאית לפיצוי ראוי יותר?

    השב
  • 17:38, 17 באפריל 2013

    שלום רב,

    לפי המפורט בפנייתך אינך זכאית לפיצוי כספי מכוח חוק הטכנאים ולצערי תאלצי להסתפקבפיצוי המוצע או לנהל מו"מ על קבלת פיצוי הולם יותר וזאת במסגרת היותך לקוחה שנגרמה לה עוגמת נפש.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.