לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אורה

הגעת טכנאי טלביזיה של הוט

טכנאי ראשון התקין אצלי ממיר מקליט שלא הקליט ונדרש טכנאי שני. זמן ההמתנה לטכנאי השני נקבע משעה 17:00 עד 19:00. בשעה 18:00 אותו היום מתקשרת נציגה של הוט ומודיעה לי שהטכנאי " לא בא" ובקשה לזמן מועד חדש. אמרתי לה שאי אפשר להודיע לי על ביטול באותו יום לאחר שכבר המתנתי שעה והיא הבטיחה לחזור אלי, היא לא חזרה. בחברה בכלל לא התייחסו לעניין הזה והשאירו אותו מעורפל כדי לא להסתבך וכאילו אני המצאתי זאת. בשעה 18:15 צלצלתי להוט, המתנתי זמן רב ובסוף נאמר לי שטכנאי יגיע. הוא הגיע בשעה 19:10. בשל הטרטור ומפח הנפש חשבתי שמגיע לי פיצוי מהחברה והם הציעו לי פיצוי עלוב של ערוץ אחד חינם לחודשיים והטבה לקבלת ספר. האם איני זכאית לפיצוי ראוי יותר?

עידית פוליבודה, עו"ד

שלום רב, לפי המפורט בפנייתך אינך זכאית לפיצוי כספי מכוח חוק הטכנאים ולצערי תאלצי להסתפקבפיצוי המוצע או לנהל מו"מ על קבלת פיצוי הולם יותר וזאת במסגרת היותך לקוחה שנגרמה לה עוגמת נפש.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות