ביטול עסקה? - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שרי

    נשלח ע"ישרי 15:54, 17 באפריל 2013

    שלום רב, רכשתי לפני כחודש טלוייזיה מסוג led. את ההזמנה ביצעתי טלפונית עבור טלויזיה מיצרן X, ולאחר טלפון מנציג שירות שעניין אותי בשדרוג הטלוזיה, שדרגתי לסוג Y שהינה איכותית יותר מבחינת איכות התמונה. האספקה וההתקנה בוצעו ימים אחדים לאחר ביצוע ההזמנה. במעמד ההתקנה קיבלתי תעודת משלוח אך לא חשבוניתאו תעודת אחריות. הטלויזיה תלויה כתמונה על הקיר, ובמעמד ההתקנה כאשר אני עומדת מול הטלוזיה אני רואה מסך כחול. לאחר כחודש (העיכוב נוצר עקב הפסח וחברת הכבלים שבאה להתקין לי את הממיר)התברר לי כי האיכות של הטלויזיה שאמורה להיות מתקדמת מאחר מדובר בטלויזית לד, דומה לאיכות הפלזמה שהייתה לפני מס' שנים. כלומר, כאשר אני יושבת על המיטה וגם כאשר אני מרימה את ראש המיטה- אני רואה תמונה שמשחירה. ממש לא איכות לד. האם אםשר לבטל עסקה כזו? או לקבל זיכוי בגין הפגם שהתגלה? הודעתי למחרת היום בו גיליתי את הפגם. אציין כי רק השבוע קיבלתי את החשובית ונאמר לי על ידי נציג השירות כי זו מהווה תעודת אחריות.

    השב
  • 17:48, 17 באפריל 2013

    ראי תשובתי להלן. שלחת פעמים.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.