ניצול של חברת סלולר
שלום רב חגי, רציתי לקבל ייעוץ מה עליי לעשות במקרה הבא: בחודשים האחרונים סבתי ראתה בחשבון הסלולר שלה תשלום נוסף של 80 ש"ח, לאחר בירורים בסניף סלקום התברר שסבתי הצטרפה לתוכנית כלשהי, ולפי טענת הנציגים היא הסכימה בשיחת טלפון שנוהלה עימה להצטרף לתוכנית זו. אך בתקופת השיחה עם סבתי, היא הייתה לאחר ניתוח בעינה ולכן אינה בדקה את החשבוניות מהחודשים האחרונים. כמו- כן איננה זוכרת שהסכימה לדבר זה וטוענת כי לא נוהלה עימה שיחה מנציג סלקום כלל! לאחר שסבתי קיבלה את החשבונית וראתה כי נגבה ממנה כסף נוסף, ניסינו לבקש לבטל את התוכנית ולקבל את הסכום שכבר נגבה. תוך כדי הבירורים בנושא עם הנציגים השונים של סלקום התברר כי השיחה לסבתי בוצעה ע"י משווק ולא ע"י חברת סלקום עצמה, וכי הם מסרבים (לדבריהם המשווק מסרב) לבטל את העסקה. ברצוני לדעת כיצד אוכל לבטל את העסקה, וכן להשיב לסבתי את הכסף, הרי השיחה עימה בוצעה כשהיא במצב בו איננה יכולה להחליט בצורה נורמלית. כמו- כן אוסיף ואציין, כי סבתי לא קיבלה כל מסמך המאשר את ביצוע העסקה עימה ובסלקום טוענים כי להם הקלטה שבה סבתי מאשרת את הצטרפותה לתוכנית. בתודה מראש. עופר