זמן המתנה לטכנאי כבלים ארוך מ4 ימים
שלום רב, עקב בעיות גלישה, התקשרתי לספק התשתית שלי (הוט) והוחלט על ביקור טכנאי, המועד הקרוב שהיה להם היה בעוד שבוע, ('אין מה לעשות' נאמר לי) שבוע של תחנונים למנהל לא עזרו ובאמת נאלצתי לחכות את כל התקופה הזאת. לפי הרישיון במשרד התקשורת ראיתי שזמן המתנה מירבי לטכנאי לא יעלה על 4 ימי עסקים, האם ישנה בחוק הגדרה לפיצוי שמגיע לי בדומה לפיצוי כאשר טכנאי מאחר להגיע לביקר שנקבע? הרי אם הם מחליטים לפטר טכנאים עקב קיצוצים מדוע עלי לשלם את המחיר
אשמח לתגובה