• 30 באפריל 2013

    ביטול אחריות למקרר ע"י חברת קריסטל

    בביתי מקרר אמקור בן שנה וחצי. ביום שיש בחוזרי מן העבודה בשעה 14.00 גיליתי שהמקרר לא עובד והבשר הופשר. הזמנתי טכטאי פרטי כיון שלקריסטל אין טכנאי כונן או שרות ביום שישי בצהריים וכמו כן לא ידעתי שלגבי חלקים מסוימים יש ביטוח שנה שכבר נגמר וחלקים אחרים-מערכת הקרור יש ביטוח של 9שנים. הטכנאי הפרטי עשה "עזרה ראשונה" מילא גז ואמר לי להתקשר לחברה ביום ראשון. כשהיגיע טכטאי החברה הוא אמר שכיון ש"אדם לא מוסמך" נגע במקרר התבטל הביטוח. הוא לא בדק את מקרר וקכע כי יבצע ניקוי למערכת ומילוי גז תמורת 700 שח. סרבתי, לאחר תלאות ושרות גרוע ביותר הצלחתי לדבר עם האחראי שטען אותו בדבר- איבדתי את הביטוח. אמר ש"יבוא לקראתי באופן חריג אם אתקן את המקרר בעלות של 700 שח, כאמור לא בדקו שיש בכלל בעיה, ואז יחזיר לי את הביטוח. שאלתי היא האם מותר לקריסטל לשלול את הביטוח באופן כזה והאם כדאי לי לקבל את ההצעה שלהם למרות שאינני מרוצה מהשרות והיחס הגרועים. תודה רבה-נירה

    30 באפריל 2013
  • 2 במאי 2013

    התייחסות מטעם תדיראן גרופ ושירות קריסטל

    ג.נ.,

    במענה לפנייתך בעניין המקרר שבנדון הריני להשיבך כדלקמן:

    1.מדיווח הלקוחה המקרר בן שנה וחצי.
    2.למקרר ניתנה שנת אחריות מלאה ובתוספת אחריות מוגבלת על מערכת הקירור בלבד למשך 9 שנים.
    3.על פי תעודת האחריות המורחבת, שירות קריסטל אחראי לתקן כל קלקול שהתגלה במוצר תוך פרק זמן מוגדר
    4.שעות הפעילות של השירות קבועות הן וידועות לקהל הלקוחות.
    5.במקרר שברשותך ארעה תקלה ביום שישי ( עפ"י האמור בפנייתך), אכן חברתנו אינה פעילה בשעות אחה"צ של יום שישי ואף לא התחייבנו לכך.
    6. לדאבוננו בחרת להזמין טכנאי פרטי שאיננו יודעים מה עשה במקרר ולכן איננו לוקחים אחריות על תיקון המקרר.
    7.יתרה מכך, בתעודת האחריות למקרר שברשותך מצוין כי אחריות למוצר לא תינתן במידה והוכנסו בו שינויים על ידי אדם שלא הוסמך ע"י קריסטל.
    8.למרות האמור דלעיל ולפנים משורת הדין, חברתנו מוכנה לשלוח טכנאי קירור בכיר לבדיקת המקרר בכפוף למחירון החברה.
    9.אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לך. אשמח לעמוד לשירותך גם בכתובת המייל הבאה:
    zehavit.tadiran@gmail.com

    בברכה,
    זהבית.

    2 במאי 2013
    • 8 במאי 2013

      התייחסות מטעם תדיראן גרופ ושירות קריסטל

      ערב טוב,

      משמח לקרוא התייחסות עניינית לתלונה של לקוחה לא מרוצה וכן רצון כן לסייע וליתן שירות.

      כן ירבו!

      אשמח לקבל עדכון.

      8 במאי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?