רכישת מכשיר סלולאר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יעל

    נשלח ע"ייעל 20:52, 5 במאי 2013

    מכשיר הסלולאר שלי התקלקל ושלחתי אותו לתיקון בחברה לאחר שנשלח לתיקון. הנציגה הצליחה לשכנע אותי ורכשתי מכשיר סלולאר חדש והנציגה פתחה אותו מולי והכניסה את הסים. לאחר יומיים הבנתי כי המכשיר אינו מתאים לי כפי שטענה הנציגה ולכן ביקשתי לבטל את העסקה ומנהלת הסניף לא הסכימה בטענה כי נעשה במכשיר שימוש. נטשתי את המכשיר וכעת הם ממשיכים לחייב אותי. לא הייתה לי ברירה אלא לעשות בו שימוש וכעת אני בבעיה והם לא מוכנים להפסיק לחייב אותי אני מעוניינת לקבל את כספי בחזרה, מה עליי לעשות?

    השב
  • 21:05, 8 במאי 2013

    ערב טוב,

    בנסיבות המתוארות לצערי אין אפשרות לבטל העסקה. נסי לנהל מו"מ להחלפת המכשיר במכשיר אחר העונה על צרכיך.

    בעתיד המנעי מהתחייבות ורכישת מכשיר טרם מיצוי התאמתו לצרכיך.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.