רכישת מכשיר סלולאר
מכשיר הסלולאר שלי התקלקל ושלחתי אותו לתיקון בחברה לאחר שנשלח לתיקון. הנציגה הצליחה לשכנע אותי ורכשתי מכשיר סלולאר חדש והנציגה פתחה אותו מולי והכניסה את הסים. לאחר יומיים הבנתי כי המכשיר אינו מתאים לי כפי שטענה הנציגה ולכן ביקשתי לבטל את העסקה ומנהלת הסניף לא הסכימה בטענה כי נעשה במכשיר שימוש. נטשתי את המכשיר וכעת הם ממשיכים לחייב אותי. לא הייתה לי ברירה אלא לעשות בו שימוש וכעת אני בבעיה והם לא מוכנים להפסיק לחייב אותי אני מעוניינת לקבל את כספי בחזרה, מה עליי לעשות?
ערב טוב, בנסיבות המתוארות לצערי אין אפשרות לבטל העסקה. נסי לנהל מו"מ להחלפת המכשיר במכשיר אחר העונה על צרכיך. בעתיד המנעי מהתחייבות ורכישת מכשיר טרם מיצוי התאמתו לצרכיך.