• 29 במאי 2013

    שילמנו במיטב כספנו עבור חופשה , שנגמר כסיוט !

    אשתדל לקצר :
    בתחילת החודש הזה , מאי 2013 יצאנו לחופשה לאחד מאיי יוון - על פי אתר קופונים מסויים , אשר נראה בתמונות לכולנו כי המקום טוב ושיכנע אותנו .
    שילמנו סכום לא מבוטל של אלפי שקלים (4 מבוגרים – חגיגת שנת נישואין הראשונה) עבור החופשה המיוחלת שהסתבר אחרי שנחתנו - כי המקום רחוק מלהיות כמו באתר , וכלל וכלל אינו כמו בתמונות - והבנו כי זאת עבודת עיניים דהיינו אחיזת עיניים בלבד .
    נציג של חברת התיירות אף היה שם ומיד ששמע את תלונתם וצעקותיהם של האורחים הישראלים , הוא ברח כלא היה .
    (כמובן שגם האורחים ממדינות שונות צעקו על ההנהלה עבור טיב המלון הירוד – אולם איננו יכולים לדבר בעד שמם)
    מיד עם הגיעו לארץ שלחנו מכתב תלונה , ולבסוף מכתב תלונה רשמית בערך 22.04 החודש , שעד היום לא קיבלנו שום החזר כספי או התנצלות .
    בד בבד , בנתיים איתרתי מספר אנשים נוספים אשר היו עימנו באותו קבוצה הישראלית (מסתבר שאנחנו לא לבד) , שכולם חוו טראומה (לדוגמא - אפילו גברת בהיריון נאלצה להתקלח במים קרים במלון) ואף סיכמנו כי החופשה היה בעצם סיוט אחד גדול – מרגישים מרומים , מרגישים מנוצלים .
    שילמנו כולנו במיטב כספנו עבור חופשה , שנגמר כסיוט !!!
    שאלתנו :
    1.
    האם אפשר לתבוע את הכסף בחזרה פלוס עוגמת נפש ? אם כן מהו סכום הגובה המקסימאלי לתביעה ?
    2.
    האם יותר כדאי לתבוע כקבוצה ייצוגית , או כדאי שכל אחד מאיתנו ייתבע לחוד ?
    3.
    מה עוד ניתן לעשות על מנת לגבות את כספנו ומעבר לכף , עבור העלבון והשקר של חברת התיירות/אתר הקופונים ?
    4.
    האם לתבוע את חברת התיירות או גם לצרף את חברת אתר הקופונים בנוסף (מאחר שהם קיבלו את הכסף בתשלום האשראי דרך האתר) ?

    המטייל המאוכזב

    29 במאי 2013
  • 31 במאי 2013

    שילמנו במיטב כספנו עבור חופשה , שנגמר כסיוט !

    שלום רב,

    וואו נשמע סיוט אמיתי.

    ממליצה להגיש תביעה קטנה כנגד החברה שאירגנה איני בטוחה שיש לכם עילת תביעה כנגד חברת הקופונים.

    ממליצה לרכוש שעת יעוץ אצל עו"ד העוסק בתחום הנזיקין.

    31 במאי 2013
    • 8 ביוני 2013

      מודה לך עורכת הדין עידית פוליבודה

      עד היום לא קיבלנו התנצלות או החזר כספי , מלבד ש"העניין בטיפול" .
      קודם כל אני מודה מודה מודה לכולם על העזרה , מאחר שכולנו לא בקיאים בדברים כאלה .
      מן הסתם , האמנו לתמונות באתר הקופונים ... כאשר המציאות הייתה לגמרי אחרת ושונה .
      1.
      לתבוע כקבוצה או לחוד ?
      2.
      לתבוע את חברת הנסיעות ביחד עם חברת הקופונים ?
      או לתבוע כל אחד לחוד ?
      או לתבוע רק את חברת הנסיעות ?
      3.
      כל זוג שילם 3 אלף (לערך) , כך שהיינו 4 מבוגרים = 6 אלף !
      כמה לדרוש כולל עוגמת נפש (וזה הסיבה העיקרית לתביעה המעצבנת הזו - הבושות שעשו לנו החברות הישראליות האלה כלפי אורחינו מאמריקה) ?
      פשוט לא ידענו היכן לקבור את פנינו מרוב בושה , אבל אם זה היה הפוך ואנחנו היינו באמריקה לנופש ... אתם בטח מתארים כמה טוב שם השירות להבדיל פה בישראל .

      חברת הקופונים השיבה כי עד 21 ימי עסקים יהיה תשובה ... בנתיים אני מתפוצץ מסבלנות .


      המטייל המאוכזב

      8 ביוני 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?