אי הפסקת מוצר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • צביאלי

    נשלח ע"יצביאלי 18:37, 29 במאי 2013

    לפני חודש רכשנו מספר מכשירים.מדיח עדיין לא סופק.מושכים אותנו משבוע לשבוע. נראה שזה שיטת הניהול במקום.לא מחזירים טלפונים רמת אמינות ירדה לאפס. יש הרגשה של זלזול בלקוח. מה עושים????

    השב
  • 15:42, 31 במאי 2013

    שלום רב,

    מקומם מאד!

    ממליצה להגיש תלונה באמון הציבור אשר יסייעו לכם לקבל מענה ובתקווה שירות בהקדם.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.