אחריות ושירות לאחר מכירה
שלום , בבעלותי , עסק בתחום ההנעלה . לקוחה תובעת אותי בתביעות קטנות . הלקוחה מבקשת החזר כספי או זוג נעליים חדשות , בגין רכישה שהתרחשה לפני כשנתיים , הלקוחה טוענת שהתפר נפרם בנעל , אני תיקנתי את הנעל על חשבוני למרות שעברו שנתיים מיום הרכישה . התיקון לא לשביעות רצונה . דורשת החזר כספי או זוג חדש . מה הדין במקרה זה. תודה
שלום רב, נשמע שהוגשה נגדך תביעה קנטרנית וטורדנית. מקווה שהוגש כתב הגנה ומומלץ להתייצב לדיון לומר את הדברים שעשית למען הלקוחה אף בחלוף הזמן ויש לדרוש את דחיית התביעה והשתת תשלום הוצאות שנגרמו לך.