אחריות ושירות לאחר מכירה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אביטל

    נשלח ע"יאביטל 19:31, 29 במאי 2013

    שלום , בבעלותי , עסק בתחום ההנעלה . לקוחה תובעת אותי בתביעות קטנות . הלקוחה מבקשת החזר כספי או זוג נעליים חדשות , בגין רכישה שהתרחשה לפני כשנתיים , הלקוחה טוענת שהתפר נפרם בנעל , אני תיקנתי את הנעל על חשבוני למרות שעברו שנתיים מיום הרכישה . התיקון לא לשביעות רצונה . דורשת החזר כספי או זוג חדש . מה הדין במקרה זה. תודה

    השב
  • 15:45, 31 במאי 2013

    שלום רב,

    נשמע שהוגשה נגדך תביעה קנטרנית וטורדנית. מקווה שהוגש כתב הגנה ומומלץ להתייצב לדיון לומר את הדברים שעשית למען הלקוחה אף בחלוף הזמן ויש לדרוש את דחיית התביעה והשתת תשלום הוצאות שנגרמו לך.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.