רכישת סלון ומידע מוטעה במעמד הרכישה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • קרן

    נשלח ע"יקרן 09:52, 2 ביוני 2013

    בספטמבר רכשתי מערכת סלון בשווי12.5000 מחנות שמכרה את הסלון מתצוגה והוא של חברה מוכרת המייבאת את הסלונים מאיטליה. מפורשות נאמר לנו על ידי המוכרת כי אנו זכאים לאחריות על ידי החברה המייבאת ואף ניתנה לנו תעודת אחריות של החברה , לפני כחודשיים החוטים בתפרים נפרמו ופניתי לחברה לקבלת שירות , שם נמסר לי מפורשות שאין לי אחריות כיוון שרכשתי את הסלון מתצוגה , פניתי לחנות עשרות פעמים ולאחר המון נדנודים מסרו שלי שאכן אין לי אחריות , ביקשתי שהחנות תשא בהוצאות התיקון והם סרבו , שאלתי האם אני יכולה לפנות לביהמש על הטעיית מכירה שכן אילו ידעתי זאת לא הייתי רוכשת את הסלון במחיר זה יכולתי לרכוש סלון חדש עם אחריות מלאה .

    השב
  • 10:16, 3 ביוני 2013

    שלום רב,

    אכן ניכר שיש הטעיה במעמד ביצוע העסקה המהווה הפרת הסכם.

    ממליצה לפנות גם לפורום נזיקין.

    מומלץ לפנות בתלונה לאמון הציבור טרם פניה לביהמ"ש.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.