• 2 ביוני 2013

    רכישת סלון ומידע מוטעה במעמד הרכישה

    בספטמבר רכשתי מערכת סלון בשווי12.5000 מחנות שמכרה את הסלון מתצוגה והוא של חברה מוכרת המייבאת את הסלונים מאיטליה.
    מפורשות נאמר לנו על ידי המוכרת כי אנו זכאים לאחריות על ידי החברה המייבאת ואף ניתנה לנו תעודת אחריות של החברה , לפני כחודשיים החוטים בתפרים נפרמו ופניתי לחברה לקבלת שירות , שם נמסר לי מפורשות שאין לי אחריות כיוון שרכשתי את הסלון מתצוגה , פניתי לחנות עשרות פעמים ולאחר המון נדנודים מסרו שלי שאכן אין לי אחריות , ביקשתי שהחנות תשא בהוצאות התיקון והם סרבו , שאלתי האם אני יכולה לפנות לביהמש על הטעיית מכירה שכן אילו ידעתי זאת לא הייתי רוכשת את הסלון במחיר זה יכולתי לרכוש סלון חדש עם אחריות מלאה .

    2 ביוני 2013
  • 3 ביוני 2013

    רכישת סלון ומידע מוטעה במעמד הרכישה

    שלום רב,

    אכן ניכר שיש הטעיה במעמד ביצוע העסקה המהווה הפרת הסכם.

    ממליצה לפנות גם לפורום נזיקין.

    מומלץ לפנות בתלונה לאמון הציבור טרם פניה לביהמ"ש.

    3 ביוני 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?