החזרת מכשיר סלולר פגום ! - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • גיל

    נשלח ע"יגיל 03:39, 4 ביוני 2013

    שלום רב , קניתי מכשיר סמארטפון ברשת ביג בוקס , אחרי שבוע המכשיר התקלקל , ניגשתי לחנות והם אמרו לי שיש אחריות יצרן והם יתקנו לך אותו . השאלה שלי היא: האם אני יכול להחזיר את המכשיר ולקבל מכשיר זהה חדש או לחילופין , החזר כספי ?

    השב
  • 18:36, 4 ביוני 2013

    שלום רב,

    ככל והמכשיר פגום ואינו ראוי לשימוש ואי אפשר לתקן אותו תוכל לדרוש את החלפת המכשיר במכשיר חדש.

    יחד עם זאת בנסיבות המתוארות וחרף עוגמת הנפש ואובדן ההנאה שנגרמה לך מהליקוי, העובדה שהחנות לוקחת אחריות ומתקנת התקלה אינה מאפשרת בשלב זה לדרוש החזרת המכשיר בפרט שמדובר במכשיר שנעשה בו שימוש.

    תגובה
  • 15:20, 5 ביוני 2013

    עידית שלום,
    אשמח לקבל את הטלפון או המיל של הלקוח ולנסות לעזור.
    תודה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.