משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותהחזרת מכשיר סלולר פגום !
חזרה לפורום

החזרת מכשיר סלולר פגום !

גיל
גיל

שלום רב , קניתי מכשיר סמארטפון ברשת ביג בוקס , אחרי שבוע המכשיר התקלקל , ניגשתי לחנות והם אמרו לי שיש אחריות יצרן והם יתקנו לך אותו . השאלה שלי היא: האם אני יכול להחזיר את המכשיר ולקבל מכשיר זהה חדש או לחילופין , החזר כספי ?

RE:
עיד
עידית פוליבודה, עו"ד

שלום רב, ככל והמכשיר פגום ואינו ראוי לשימוש ואי אפשר לתקן אותו תוכל לדרוש את החלפת המכשיר במכשיר חדש. יחד עם זאת בנסיבות המתוארות וחרף עוגמת הנפש ואובדן ההנאה שנגרמה לך מהליקוי, העובדה שהחנות לוקחת אחריות ומתקנת התקלה אינה מאפשרת בשלב זה לדרוש החזרת המכשיר בפרט שמדובר במכשיר שנעשה בו שימוש.

RE:RE:
הדר
הדרה -מנהלת שרות לקוחות ביג בוקס

עידית שלום, אשמח לקבל את הטלפון או המיל של הלקוח ולנסות לעזור. תודה.