ביטול עסקה על מוצר פגום. - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אירנה

    נשלח ע"יאירנה 19:53, 6 ביוני 2013

    שלום. ב(יום שישי)10.5 קניתי נעל ברשת בקניון. המוכרת כל כך התלהבה והמליצה על הנעל והבטיחה שלא יקרה כלום. ב(מוצ"ש) 11.5 שמתי את הנעל לשעתיים בדיוק! , וכשחזרתי הביתה ראיתי שהנעל מאחורה מתחילה להישתפשף , הגעתי ביום ראשון לסניף וביקשתי לטפל בזה והמנהלת של הסניף אמרה " זאת הנעל , אין מה לעשות" את הטלפון של שרות לקחות היא לא רצתה לתת לי לכן הייתי צריכה להגיע לסניפים אחרים כדי לקבל את המספר. המנהלת הסכימה לשלוח את הנעל לבדיקה , וחיכיתי במשך שבוע וחצי! והתשובה שקיבלתי הייתה שזה לא פגם. לקחתי את הנעל וכשרציתי לשים אותה שוב ראיתי שהסוליה בפנים מתחילה לצאת , ומתברר שהכל שם מודבק בדבק. דיברתי עם שרות לקוחות וביקשתי לקבל החזר כספי כבר באותו היום שחזרתי והם פשוט דחו אותי וטענו שלא מגיע לי החזר. לפני שבוע וחצי הם ביקשו שוב לשלוח את הנעל לשרות לקוחות והיום קיבלתי תשובה שזה לא פגם! איך יכול להיות שאני קונה נעל , וישר הכל יוצא , והסוליה יוצאת?? מה אני עושה? החברה לא מוכנה להחזיר לי את הכסף לאשראי.ואין עם מי לדבר. ובנוסף לכך שהמנהלת חנות התווכחה איתי שאין דבר כזה החזר כספי.אלא רק על מוצר חדש! תודה.

    השב
  • 22:57, 6 ביוני 2013

    שלום רב,

    ממליצה לקחת את זוג הנעלים לסנדלר טלקל חוות דעת על איכות הנעל והאם באמת יש בה פגם.

    לבקש את חווה"ד בכתב ולהפנותאותה לשירות לקוחות.

    בד בבד מומלץ לפנות לאמון בציבור בתלונה.

    מקווה שאם אכן יש פגם תשכיל החנות לקבל אחריות על המוצר ולהשיב לך את כספך או להחליף לך המוצר ואף ליתן לך פיצוי.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.