טיסה שאחרה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • חנה

    נשלח ע"יחנה 17:24, 15 ביוני 2013

    שלום טיסה לבוטימור, ארהב, דרך טורונטו, נרכשה עי סוכן מאייר קנדה. המריאה באחור של 3 שעות, עקב כך פוספסה טיסת ההמשך. ניתן מלון בטורונטו, ויסתה משך חלופית למחרת. עקב כל התעכבה ההגה ליעד ב 9 שעות. האם יש זכאות לפיצוי ? מהי וכיצד ? תודה

    השב
  • 09:30, 16 ביוני 2013

    שלום רב,

    עליכם לפנות אל חברת התעופה ליתן פרטים מלאים של מועדים ומספר טיסה ולדרוש פיצוי בגין הנזק הישיר שנגרם של אובדן הלילה במלון. יש לצרף אישור של המלון שפספסתם למועדי השהיה וכן הוכחת תשלום.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.