• 19 ביוני 2013

    החזרת מוצר פגום

    שלום רב,
    קניתי צעצוע בעלות של 260"שח לא פחות ולא יותר.
    כשפתחתי את העטיפה הצעצוע לא עבד.
    למחרת,החזרתי לחנות ולא היה להם במלאי את אותו צעצוע. ולא היה להם במלאי צעצוע אחר שיכול להתאים.
    ביקשתי החזר כספי במזומן (ככה גם שילמתי) וחויסתי בדמי ביטול.
    המוצר היה פגום. לא ביטלתי את העסקה...הכריחו אותי לבטל אותה כי לא היה להם תחליף.
    האם דמי הביטול תקפים במקרה זה?

    19 ביוני 2013
  • 20 ביוני 2013

    החזרת מוצר פגום

    שלום רב,

    מסכימה איתך שבנסיבות המתוארות לא היית צריכה לשלם דמי ביטול ולו לאור אחריות החנות והעובדה שלא רק שמכרו לך מוצר פגום גם לא צלחו בהחלפתו במוצר תקין.

    מקומם.

    ממליצה לפנות בתלונה לאמון הציבור.

    20 ביוני 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?