• 7 ביולי 2013

    ביטול עסקה - שטיח

    שלום,
    ביום שישי האחרון הזמנתי שטיח בייצור מיוחד. שעה לאחר שעזבתי את החנות צלצלתי לחנות וביקשתי לעכב הזמנה היות ולא הייתי שלמה עם בחירתי. אני מעוניינת לבטל את העסקה. בטופס ההזמנה ישנו סעיף שביטול חד צדדי של ההזמנה יוביל לפיצוי של 50% מערך ההזמנה. האם חוק ביטול עסקה חל במקרה כזה(אומנם המוצר בהזמנה מיוחדת אך כלל לא החל הייצור)? האם יש תוקף לסעיף בביטול ההזמנה?
    תודה מראש,

    7 ביולי 2013
  • 17 ביולי 2013

    ביטול עסקה - שטיח

    ערב טוב,

    ככל ומועד ההודעה היה לפני הייצור ובסמוך מאד לביצוע ההזמנה ניתן לבטל העסקה. דרישת הפיצוי כאמור בטופס ההזמנה נשמע לא סביר בנסיבות אלה ויש לנהל מו"מ עם החנות.

    17 ביולי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?