טיסה שאיחרה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אורי

    נשלח ע"יאורי 19:29, 8 ביולי 2013

    בדרכנו חזרה לארץ מפראג כשהגענו לנמל תעופה בפראג הודיעו לנו שהטיסה שהיתה אמורה לצאת בשעה 22:25 מתעכבת עד השעה 4:00 בבוקר. הטיסה של חברת התעופה אל על והיא התעכבה בישראל בגלל בעיות טכניות כך נאמר לנו על ידי נציג אל על. האם אנחנו זכאים לפיצוי על פי חוק שהתקבל בשנה שעברה? וכיצד עושים זאת?

    השב
  • 21:47, 17 ביולי 2013

    ערב טוב,

    אמנם מניין השעות שהטיסה עוכבב נחשבים כביטול טיסה יחד עם זאת אם החברה סיפקה לכם שתיה ואוכל אזי בנסיבות אלה אינכם זכאים לפיצוי.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.