תביעת פיצויים מהוט - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • leilee

    נשלח ע"יleilee 16:17, 11 ביולי 2013

    שלום רב, מזה שלושה חודשים אני סובלת מניתוקים באינטרנט, כשמהירות הגלישה בפועל איטית בהרבה מזו שעליה אני משלמת לחברה. הטכנאים הרבים שהגיעו לביתי מחודש אפריל נתנו פתרון זמני בלבד, ובמקרים אחדים טענו כי התקלה היא חיצונית ויש צורך בהזמנת צוות מיוחד שאמור להגיע ולתקן את הבעיה. בנוסף, הטכנאי שתואם לאתמול (10.07.12) כלל לא הגיע, ולאחר הפנייה למוקד התברר לי שהוא לא "איתר אותי" למרות שחיכיתי לו בבית יחד עם אחותי ולא קיבלתי אף שיחת טלפון ממנו. יתרה מכך, בבוקר גילינו פתק של חברת הוט על תיבת הדואר של השכן (!) ובו נאמר כי הטכנאי הגיע בזמן, אך לא מצא אף אחד בבית, ועל כן נצטרך לשלם על הביקור. ברצוני להדגיש, כי פתק זה לא היה שם אתמול בערב כשבדקנו את תיבת הדואר שלנו. דרך אגב, באותו זמן גלשתי באינטנט, כך שהחברה יכולה לראות שאכן הייתי בבית. הפרנסה שלי נפגעה משמעותית משירות הלקוי של החברה שהפתרון ההולם טרם נמצא. אני מנהלת שלושה בלוגים ברשת האינטרנט ועוסקת בכתיבה שיווקית מהבית. עיסוקים אלה מחייבים יכולת להשתמש בשירותי האינטרנט שעליהם אני משלמת כל חודש לחברה. אני רוצה להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות ורציתי לשאול מהו גודל הפיצויים שאותם אוכל לתבוע במקרה זה. אודה להתייחסותכם.

    השב
  • 21:55, 17 ביולי 2013

    ערב טוב,

    ממליצה בחום להפנות אתשאלתך לפורום דיני נזיקין.

    יהא עליך לכמת את הנזק שנגרם לך ולהוכיח את הקשר הסיבתי בין אובדן ההנאה ואי עמידה בהתחייבות של החברה לספק לך שירות לבין הנזקים שנגרמו לך בפועל.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.