ביטול עיסקה בחברת תיירות (כרטיסי טיסה) - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אלכס

    נשלח ע"יאלכס 17:40, 11 ביולי 2013

    שלום רב, בתאריך ה-8/7/13 הזמנתי מחברת מונה טורס 3 כרטיסי טיסה לאוגוסט. כעבור יומיים ראיתי שיש כרטיסים יותר זולים יום למחרת התאריך בו אני אמור לטוס. ניסיתי לבטל מול החברה על בסיס חוק הגנת הצרכן שאומר - דמי ביטול 5% מגובה העיסקה או 100 ש"ח. החברה מנגד טוענת שדמי הביטול הם 100 ש"ח עבור כל כרטיס טיסה שהזמנתי, כך שלמעשה יוצא לי 300 ש"ח דמי ביטול. אנא עזרתך האם אני טועה וביטול העיסקה איננו 100 ש"ח. תודה,

    השב
  • 22:00, 17 ביולי 2013

    ערב טוב,

    החוק קובע דמי ביטול בסך 5% מהמחיר או 100 שקלים הנמוך מבניהם. ניכר שהצדק עם החברה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.